• Visit Honorbuddy
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Demonbuddy
  • Visit Exilebuddy
  • Visit Hearthbuddy
  • Visit Pokefarmer
  • Visit Buddystore

Banned? Get PokemonGo (App) Refunds!

Discussion in 'Pokefarmer Forum' started by Kickazz006, Aug 18, 2016.

  1. br3edage

    br3edage New Member

    Joined:
    Jun 12, 2012
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Hi,

    We’ve refunded $9.99 for 1,200 PokéCoins (Pokémon GO) to the payment method you used to make the purchase.

    The time it takes for the refund to appear depends on which payment method you used. You can see the payment method you used, and the refund status, in your Google Payments account. Note that you may lose access to the purchased item.

    If you have requested a refund for an app or in-app purchase, please note that while we occasionally grant refunds, we recommend that you contact the app developer directly for future support. You can find developer contact information in the Play Store app under the “Developer” section or on your purchase receipt.

    To prevent accidental or unwanted purchases in the future, we recommend that you turn authentication on or change your password.

    If you have any questions, you can reply to this email or give us a call.


    Thanks,

    The Google Support Team

    I got a total of 100 dollars instantly refunded. and all the other transations ive made have been put under a "review" for 2 business days. Hopefully those get refunded too because thats another 300.00 lol. fuck niantic.
     
  2. Shiftkey

    Shiftkey New Member

    Joined:
    Aug 15, 2016
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    dosent work

    this is what i got back:
    Hi,

    We received your refund request for 1,200 PokéCoins (Pokémon GO) , but we can’t provide a refund for this purchase because it is outside of our refund policy.

    You can learn more about Google Play refund policies here: Sorry, this page can't be found. - Google Play Help

    If you’re requesting refunds for an app (or in-app), it’s best to get help directly from the app’s developer. Developer contact information can be found in the Google Play store by searching for the app and scrolling down to "Additional Information."

    To prevent accidental or unwanted purchases in the future, we recommend that you turn authentication on or change your password.


    Thanks,

    The Google Support Team
     
  3. mastergengar

    mastergengar New Member

    Joined:
    Aug 16, 2016
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    It worked for me. I said my brother used my account without my knowledge and I got all of my money back.
     
  4. ReeceV

    ReeceV New Member

    Joined:
    Aug 2, 2016
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Didn't even know this was an option! I've also just done the same for Google Play Music which I didn't know I'd been charged for 6 months for!
    Over £100 refunded :D Cheers!
     
  5. ReeceV

    ReeceV New Member

    Joined:
    Aug 2, 2016
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Update: half of the Pokemon Go refunds got declined - half were successful
     
  6. Botface

    Botface New Member

    Joined:
    Aug 9, 2016
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    This one: "did not recognize this purchase" got me 3 of 6 refunded while the other 3 are pending. Hoping for the best.
     
  7. InterestTimeout

    InterestTimeout New Member

    Joined:
    Aug 13, 2016
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I called Google and got all 3 transactions refunded. They commented to me on the phone that they have been doing this now more than any other app since PG came out.
     
  8. nooblet

    nooblet Active Member

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    1,398
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Thanks, just did it, will post results
     
  9. Halfblood

    Halfblood New Member

    Joined:
    Aug 8, 2016
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I did the email and all got Declined so i called them and said that my brother was using my phone i was happy for him to do so but he can no longer play as the game wont let him connect, They refunded me everything back.
     
  10. EasyE

    EasyE New Member

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Guys I tried to return my purchases but I got denied every time. BUT I just got approved for all my refunds because I said its was an unauthorized purchase or I didn't recognize the purchase. I got instantly approved!

    THIS IS ONLY FOR GOOGLE as far as I know.
     
  11. InterestTimeout

    InterestTimeout New Member

    Joined:
    Aug 13, 2016
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0

    Call them (Google Play - look for Contact information). I told them that I let my "kid" use my phone to play the game and the child used my phone to purchase pokecoins without my permission. Now the game is not working due to an apparent ban after a recent trip. Tell them you need a refund and you will make sure that this will not happen again. Be friendly and they will help you.
     
  12. NTCLANNAD

    NTCLANNAD New Member

    Joined:
    Jul 31, 2016
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    thank you. Fck Niantic. No warning? No consideration for fee paying customer? what kind of company will treat customer like this. Lets bankrupt and ruin this game
     
  13. AFunk

    AFunk New Member

    Joined:
    Aug 22, 2016
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Thanks for the advise, I have got all my spending in Pkm Go refunded. Not a big amount but still...

    [​IMG]
     
  14. Noflexing365

    Noflexing365 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2015
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    This was a success!
    I only spent 19.99$ on the game but hey, 19.99$ is 19.99$. I used it on ios apple itunes. you just report a problem and state the game completely changed with key features and it is unplayable with so much server down time. The game clearly wasn't ready to be released. I hope the people who spent 99.99$ get their refunds too. It took about 3 days to get response email with them saying it will take "up to 10 business day's" to see the return. I wonder how much money they lost in total due to refunds, if we can spread the word that people will get refunds i'm sure they will change. I'm not saying they will allow botting but they may change for the better.
     
  15. Lessons

    Lessons New Member

    Joined:
    Feb 12, 2012
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    APPLE refund given today, Monday, August 22nd....see pic!

    Lessons here!

    Just wanted to post my email from Apple today regarding my refund request. My reasoning is at the bottom of the pic.


    Bot wisely!!!


    Lessons
     

    Attached Files:

  16. Martin1810

    Martin1810 New Member

    Joined:
    Mar 21, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Confirmed working thanks a lot! 50 euro refunded via this method
     
  17. darkx069

    darkx069 New Member

    Joined:
    Aug 15, 2016
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    if i will get my refund ill give you 20$ hehehe for a beer. cheers;)
     
  18. disarmwithsmile

    disarmwithsmile New Member

    Joined:
    Dec 3, 2014
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I posted on Page 3, initially I followed what Kick said, Google automated a response that was bullshit and that said take it up with the game provider. So I took another poster's advice and reported the transaction as unrecognized. I also included a comment that went along the lines of reaching out to the company and getting no answer, and that I was reporting it this way because the real reports were being automatically turned down.

    The commentary, I think does not matter because all 7 refunds going back to July 8th were instant.
     
  19. EasyE

    EasyE New Member

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Seriously! this company gave no warnings at all

    I wouldve spent more money on the game because I wouldve made multiple accounts and started buying extra bag space and crap like that. But they wanted to ban me so screw them!
     
  20. EasyE

    EasyE New Member

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Get my beer ready bro!!! I swear I got all 50.94 back after claiming I didn't recognize the purchase. hehe Fuck Niantic!
     

Share This Page